Volgers

vrijdag 17 juli 2020

Nieuwe post, want nieuw avontuur op komst, een Transalp!

Na heel veel fietsen, (corona)solo, mountainbiken en op de gewone fiets, denk ik dat ik er klaar voor ben. Opnieuw een Transalp fietsen. 6 dagen mountainbiken dwars door Oostenrijk. 6 jaar geleden fietste ik mijn laatste transalp en kreeg op dag 3 zo maar in eens hoogtevrees, waarna het een stuk minder leuk werd. Daarna evenwichtsklachten en rugpijn, waardoor vooral het schaatsen nauwelijks meer ging. Maar de aanhouder wint, blij zijn met kleine successen en momenteel heb ik zelfs geen rugklachten meer. Dus in januari samen met
Trecia van Es
besloten weer in te schrijven voor een transalp. Deze keer gekozen voor een lager niveau, omdat ik vooral wil genieten en niet alleen maar afzien en angsten overwinnen. We hebben er zin in!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten